Wij doen ons best om zorgvuldig te werken en een hoge kwaliteit van zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u (patiënt, mantelzorger, collega-zorgverlener) niet tevreden bent over onze werkwijze of over de contacten met ROHWN. U kunt dan een klacht indienen. Samen met u zoeken we dan naar een verbetering of oplossing. Natuurlijk kunt u ook een verbeterpunt aan ons doorgeven.
Wilt u de klachtenprocedure van ROHWN downloaden, klik dan hier: Klachtenregeling chronische zorg ROHWN 2020.
Voor het stroomschema klikt u hier: Stroomschema klachtenregeling ROH West Nederland
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen door:
• Gebruik te maken van het digitale klachtenformulier. Klik hier om het klachtenformulier in te vullen
(u ontvangt een kopie van uw klacht via e-mail als u deze optie aanvinkt op het formulier).
of
• Een brief te sturen naar: ROH West-Nederland
t.a.v. mw. L. Eekhof
Postbus 166
2170 AD Sassenheim
Wat gebeurt er met uw klacht?
Uw klacht wordt in behandeling genomen door mw. Eekhof. U krijgt een ontvangstbevestiging. Zij neemt contact met u op om de klacht met u door te nemen en met u te overleggen wat u een goede oplossing zou vinden. Wilt u daarom altijd vermelden hoe zij u kan bereiken?
Een verbeterpunt doorgeven
Heeft u suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren dan horen wij dat graag. U kunt dit doen door:
• Gebruik te maken van het digitale formulier. Klik hier om het in te vullen.
U ontvangt een kopie van uw verbeterpunt via e-mail als u deze optie aanvinkt op het formulier.
of
• U kunt uw suggesties sturen naar: ROH West-Nederland
t.a.v. dhr. H. Brehler
Postbus 166
2170 AD Sassenheim
Copyright © 2024 ROHWN, Aan de inhoud van deze site kunnen geen rechten worden ontleend.