Verbeterpunt of klacht

Wij doen ons best om zorgvuldig te werken en een hoge kwaliteit van zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u (patiënt, mantelzorger, collega-zorgverlener) niet tevreden bent over onze werkwijze of over de contacten met de ROHWN. U kunt dan een klacht indienen. Samen met u zoeken we dan naar een verbetering of oplossing. Natuurlijk kunt ook een verbeterpunt aan ons doorgeven.  
Wilt u de klachtenprocedure van de ROHWN downloaden klik dan hier: Klachtenregeling ROH West Nederland.
Voor het stroomschema klikt u hier: Stroomschema klachtenregeling ROH West Nederland
 
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen door:

•       Gebruik te maken van het digitale klachtenformulier. Klik hierom het klachtenformulier in te vullen (u ontvangt een kopie van uw klacht via e-mail als u deze optie aanvinkt op het formulier).
of

•       Een brief te sturen naar:
ROHWN
t.a.v. mw. L. Eekhof
Postbus 166
2170 AD Sassenheim
 
Wat gebeurt er met uw klacht?
Uw klacht wordt in behandeling genomen door mw. Eekhof. U krijgt een ontvangstbevestiging. Zij neemt contact met u op om de klacht met u door te nemen en met u te overleggen wat u een goede oplossing zou vinden. Wilt u daarom altijd vermelden hoe zij u kan bereiken?
 
Een verbeterpunt doorgeven
Heeft u suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren dan horen wij dat graag. U kunt dit doen door:
 
•      Gebruik te maken van het digitale formulierKlik hier om het in te vullen. u ontvangt een kopie van uw verbeterpunt via e-mail als u deze optie aanvinkt op het formulier.
 
of
•     U kunt uw suggesties sturen naar:
ROHWN
t.a.v. dhr. H. Brehler
Postbus 166
2170 AD Sassenheim